A Word and Thought from the person who love "talk" this is what am my... FareezVanfillers of "words" and "thought" Smile Lovers Its Me

Monday, 25 July 2011

BerGumBira News

Assalammualaikum....hari ni macm bese isnin keje offis xlah bnyak sngat..xbanyak patient saket..heheheheheh

dengan bergaye nye Puan Boss datang cakap "Fareez saye mggu ni ade kursus sampai khamis" boss ckap

dengan nada yg Happy kedengaran...fuuuuhh dalam hati bapak besh boss xde lagi sampai khamis....hehehehe

tapi boss cakap lagi keje yg mgu lepas tu kamu wat lah slow2....jgan tension2 (boss bg semangat)heheheheheh

so sampai khamis ni agak seronok lah aku berblogging di offis...huhuhuhuhu tapi keje still kene wat...

tapi dok disini agak bahaye..ramai Dr.2 asyik dok perhati aku je...neves2...

so sampai sini je lah stakat ni..heheheheh...hahahhaah lagi pon dah Pukol 5 jom balek..heheheheheheh

4 comments:

Lizzie Yasmin said...

Bagus sungguh itu boss, tapi bagus lagi boss aku.. seminggu msk ofis 2 kali jer, ikot mood.. hahaha

Safiah Ibrahim said...

hepinya dak ni..

Helmi said...

wah2.. keje kat hospital ek? salam kenal.. =)

Norhisham Nordin said...

huhuhu... boleh laa ngulor...

Labels

  • (1)