Keje keje Je keje

wah wah wah bulan ni dah bulan tujuh wuuuuu...giler lah dah sebulan lebeh aku keje kat sini macam xrase dah sebulan lebeh pon.  so far macam2 jenis keje ofis aku dah wat, fax doc., typewriting surat kat orang2 upper level, potostet, leminate lah ape lagi lah entah lah lupelah..hahahahah.



Macam base hari ni ari sinin..hahah bos datng bagi keje setimbon..hahahhaha...
'fareez ni awak nye task baru..awak key in sume student file ni dalam database..tapi wat lah slow2 jgn lah kabot2..hahahhahahahh naseb baek bos ok...

disebabkan pagi tadi bapak punye sejuk ttbe pulak kemalasn diri membuak2 asik2 menguap je..wat keje sket nguap...wat keje sket nguap..dah mule lah aku pon ape lagi layan ternet lah...tapi nak maen muke buku xboleh kos gomen block..maklumlah keje ngan gomen..hahahahh.. so aku pon maen blog je lah....bosan2 bleh gak lah lawat blog2 yg santek santek..heheheheheh




semenjak aku keje kat sini..rezeki makan tu melimpah2 boleh cakp dalm seminggu tuh kadang2 sampai 3 kali ade je makan free..alhamdulilah..tapi mcam mane pon free mkn tu..aku tetap balek rumah makan lunch..hahah makan air tgan mak lah katakan..hahahahhahah baru aku puas..baru aku puas..baru aku puas..baru aku puas..hahahhah style pak yus..hahhahaahah

so, sejak aku keje sini..baru aku tahu macam mane situasi nyer keje gomen..ade kale nyer lepak2 ade kale nyer bnyak keje sampai nak lunch pon xsempat..tapi time2 sume budak2 degree sini cuti sem..sop keje pon suam2 suku je lah..yg bnyk nyer just keje mengkey in data dalam database je....hahah skarang bleh lah gelak.maen blog..nati time je blan 9 bdak degree dah masok..nati time tuh...APE PON XBOLEH..dah
hahahahah..



Post a Comment

0 Comments