A Word and Thought from the person who love "talk" this is what am my... FareezVanfillers of "words" and "thought" Smile Lovers Its Me

Monday, 8 August 2011

Inspirasi Ku Untuk Bersemangat Kembali

Assalamualaikum

semangat aku untuk study semakin berkobar2 apabila aku lawat blog abg Eqbal Zack..sebenarnya hari-hari dan setiap hari aku dtg jgok blog abg EZ tuh..tok cari sumber inspirasi..entry yg abg Ez wat memang sume nye terbaek dan inspired aku tok berjaya macm abg Ez ni...dan minat aku dlm bidang kesihatan memang mendalam lagi2 untuk menjadi seorang tutor sperti beliau..memang terbaek lah abg EZ....menjadi inspirasi bagi anak muda sperti saye untuk lebih berjaya dalm kehidupan. Diharap abg EZ berjaya mendapat keputusan yg cemerlang bagi pengajian Phd  sekarang. for more detail pasal abg Ez klik SINI

ehehhee sorry ye abg EZ amek pic ni harap abg Ez x kesah...

4 comments:

Safiah Ibrahim said...

tak kesah pun.. he

FareezVanFillers said...

yelah kak piah...hehe tapi kak piah inspirasi dekat depan mate....ari2 bleh jumpe...heheh

eqbalzack said...

salam,
mcmana abg eq boleh tak perasan ni...
hehe...
abg eq ni satu je, suka buat hal sendiri. tak suka kaco blogger lain...so kadang2 entry kat blog pun syok sendiri je...
terima kasih byk2...ada juga yg sudi terjah blog eqbalzack.com

FareezVanFillers said...

wasalam..heheh fareez memang suke bace blog abg EZ ni..seronok banyak boleh jadikan inspirasi..lagipon abg EZ nye entry memang besh2...thanks kpada abg EZ kos sudi jgok blog fareez..heheheh rase terharu plak...thanks

Labels

  • (1)