A Word and Thought from the person who love "talk" this is what am my... FareezVanfillers of "words" and "thought" Smile Lovers Its Me

Friday, 5 August 2011

Nasi Arab Oh Nasi Arab

Assalamualikum...

Bulan puasa bulan yg penuh berkat...sambil2 beramal mencuba sesuatu yg teringin besh jgak kan..heheheh

HARI NI RASENYE NAK CUBEr NASI ARAB

dengar kate kakak akt sini kat bazaar ramadan meru ade jual nasi arab...pergh dengar je dah terbayang dan terliur...puase2 ni mcm2 teringin kan..heheheheh...

NASI ARAB dgn AYAM GORENG REMPAH
pergh....rae nye memang x sabar nak try jegok kat bazaar lpas keje ni....harap2 ade lah kalo xde mnu laen lah hari ni...heheheheheh

SELAMAT BERPUASA DAN SELAMAT BERBUKA

5 comments:

Lizan said...

wah..ayam goreng. terang-terangan menduga imanku...nyam nyam

Meh baca : Ewah, main debik2 la pulak

H.J said...

selamat berbukak..best nasi arab tu..ehe

Safiah Ibrahim said...

sedapnya..

nak jugak!

EkaBukanMakcikKau said...

aku tak boleh ahh nasik arab blah blah blah ni sebab teringat tangan berbulu tengah menuap nasi arab kedalam mulut mereka . tangan orang arab haahha

NasZ said...

sedap tu..hehe..

MOHD NASER.com

Labels

  • (1)