Detox menjadi mudah dengan....

.....sebut detox je mesti ingat air lemon, memang sedap tapi nak buat tu leceh sikit...nampak sangat malas nak buat....

Tapi sekarang nak detox badan...ehemmmm senang sangat dah sejak adanya Waist Line Fibre dari BioXcellent ni...

Produk ni bagus untuk mereka yg nak kempiskan perut dan pinggang, bagi sistem penghadaman lancar (senang nak buang air besar), boleh nyah toksin dalam badan juga dan dan dan...boleh jadikan kulit lebih cerah...sebab bahan yg terkandung dalam produk ni mampu menghalang daripada pembentukan melanin yg jadi punca kulit gelap....wooow makin cerah lah abang lepas ni.... awesome wei...

Nak cerita sikit lah...dia punya rasa memang sedap rasa buah buahan tu ketara sangat, belum bancuh dah terpikat degan aroma dari dalam balang lagi...perghh harum bau buah tu..sedap wei...sebab bahan utama nya ternyata ada extrak buah seperti...

Ekstrak jus epal, Ekstrak Campuran Sayur Dan Buah, Ekstrak Jus Nenas, Ekstrak Timun, Ekstrak Bayam, Ekstrak Jus Lemon, Ekstrak Jus Betik, Ekstrak Lobak Merah, Ekstrak Jus Mangga, Trikalsium FFosfa Asid Sitrik, Maltodekstrin,  Fructose.


seriously memang sedap.....

Cara Pengambilan sangat mudah hanya dengan campurkan 1 scoop (20gm) ke dalam 200/250 ml air suam mahupun sejuk ikut selera anda, bagi saya air sejuk lagi sedap..heheheh. Goncang sebati pastikan larut sepenuhnya dan boleh terus minum.

Tips penting, pastikan anda minum air secukupnya dalam 2-3 liter untuk kesan yg terbaik. Waktu paling sesuai minum produk ni pada waktu malam masa nak tidur kerana time ni daya serapan sangat bagus.

Untuk info lanjut atau pembelian, boleh ke 

https://www.bioxcellent.com . Jangan lupa follow Facebook dan Instagram BioXcellent untuk makuman promosi mahupun produk baru.

Facebook : BioXcellent

Instagram : BioXcellent



Post a Comment

0 Comments