A Word and Thought from the person who love "talk" this is what am my... FareezVanfillers of "words" and "thought" Smile Lovers Its Me

Wednesday, 5 December 2018

Sedapnya Surya Chlorophyll, Superfood bagi yang benci sayuran.

Hai allzz Assalammualaikum dan Salam Sejahtera...harap semua baik² saja ya..


Kali ni abang nak cerita skit pasal Surya Chlorophyll ni, yelah zaman sekarang ni kan bukan budak² je yang liat nak makan sayur, kita yang dewasa ni pun kadang² tak makan sayur...ish² tak cukup nutrisi dalam badan.

Surya Chlorophyll ni merupakan makanan tambahan (superfood) dan Nutrisi tambahan untuk mereka yang tak suka makan sayur, rasanya yang sangat sedap, budak² pun suka. 

Dengan pengambilan 25ml saja bersamaan 4.7kg bayam...wooow banyak tu, nak suruh anak makan bayam 4.7kg..memang tidak lah jawabnya dia nak makan jangan kata anak, kiya yg dewasa ni pun belum tentu mampu..hahahah

Jadinya memang sesuai sangat untuk anak² dan orang dewasa yg xsuka makan sayur tu


Yelah kan, kadang² puas mak ayah jadi chef masak sayur cantik² untuk anak makan, last² jadi tatapan je, lagi² kalau sayur daun hijau.

Sebenarnya Surya Chlorophyll ni banyak khasiatnya seperti yg tertulis didalam gambar kat bawah.

Bagi memperoleh manfaat yang bagus untuk badan kita, pastikan kita jaga pemakanan dengan makan makanan yang seimbang dan lengkap Nutirisi, tambahan lagi dengan pengambilan Surya Chlorophyll ni..memang Awesome.


Bagi mereka yang ingin mendapatkan produk superfood ini, boleh didapati di Watson seluruh Malaysia..

abang minum yang flavor lychee, rasanya sangat sedap, boleh juga cuba flavor peach, manfaat tetap sama.


Untuk mendapatkan info lebih lanjut berkaitan produk² keluaran Surya boleh lah lawat platform social media mereka seperti berikut.

Instagram

Facebook


0 comments:

Labels

  • (1)